מרכנתיל מציע ללקוחות הקלה בנטל התשלומים

עפר גדנקן No Comments on מרכנתיל מציע ללקוחות הקלה בנטל התשלומים

בעקבות עליות הריבית והאינפלציה במשק

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

צעדי בנק ישראל בתקופה האחרונה לצמצום השפעת עליות המחירים באמצעות העלאת ריבית, גרמו לשינויים בסביבת הריבית והאינפלציה. שינויים אלה הביאו לעלייה בהוצאות משקי הבית, לרבות עליה בהחזר החודשי בחלק מתשלומי ההלוואות, בדגש על נוטלי המשכנתאות. בהתאם לכך, הנהלת בנק מרכנתיל יזמה מספר חלופות משמעותיות  ללקוחותיה שיש בהן כדי להקל בעומס ההחזר החודשי של הלוואותיהם.

דודי מימון, סמנכ"ל ומנהל החטיבה הקמעונאית במרכנתיל ציין, כי: "הבנק מבין את הקושי עמו מתמודדים לקוחותינו בשל העלייה בהוצאות משקי הבית לרבות עלייה בהחזר החודשי בחלק מתשלומי ההלוואות ,ולכן החליט להציע, לאלה אשר עומדים בתנאים, שתי חלופות לבחירתם ולאחר בירור הבנק עמם את צרכיהם. החלופות המוצעות תהיינה בין דחיית תשלומי קרן על הלוואה קיימת למספר חודשים, כאשר הריבית תמשיך להיפרע באופן שוטף, לבין הארכת תקופת ההלוואה הקיימת עד ל 7 שנים וזאת ללא הגדלת יתרת ההלוואה הקיימת, ללא שינוי בשיעור הריבית הקיים וללא עמלות פירעון מוקדם ועמלות טיפול בהלוואה".

דודי מייזליק, ע. מנכ"ל ומנהל מערך המשכנתאות במרכנתיל ציין, כי: "הבנק ער לחשש הלקוחות מן הגידול בהחזר החודשי, ועל כן מציע מגוון פתרונות והקלות. לאחר בחינה ובירור עם הלקוחות את תנאי הלוואתם ומצבם הכלכלי, יוצעו בפניהם מי מבין החלופות הבאות, ככל שיכולה להתאים להן: פריסת רכיב הפריים בהלוואה לתקופה מקסימלית של 30 שנה, הקפאה זמנית של תשלומי הקרן בהלוואה למספר חודשים ומיחזור ההלוואה לתמהיל חדש בעל הרכב מסלולים שונה,  היוצר החזר חודשי מופחת".

מימון הוסיף לומר, כי: "בנק מרכנתיל ימשיך לבחון דרכים לסייע ללקוחותיו ולבחון דרכים להקל עליהם בעתיד. אנו נמשיך להעניק ללקוחותינו שירות איכותי, המתאפשר הודות להבנה העמוקה של הבנק את צרכיהם הייחודיים של לקוחותיו, בכל עת, לרבות בתקופת התייקרות מחירים ועליית ריבית מתמשכת".

אין באמור כדי להוות המלצה או הצעה לקבלת שירות בנקאי, ובכלל זה אינו מהווה המלצה או הצעה להעמדת אשראי, ואינו מהווה ייעוץ או מחליף את לשיקול הדעת העצמאי של הלקוח והצורך בבחינה פרטנית של צרכי הלקוח ונתוניו. האמור במאמר זה משקף את דעותיהם והערכותיהם של עורכיו למטרת אינפורמציה בלבד ומובא כחומר רקע בלבד. הניתוח במאמר זה נעשה בהתבסס על מידע אשר פורסם ו/או היה נגיש לכלל הציבור. אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.


0 תגובות